X

پارتیشن تک جداره

نمونه کار پارتیشن تک جداره

نکاتی در خصوص انتخاب پارتیشن تک جداره

برای اینکه بتوان بهترین سیستم پارتیشن تک جداره را انتخاب و نصب کرد، بهتر است موارد زیر را در نظر داشت:

عایق صدا:از سیستم پارتیشن تک جداره نباید انتظار عایق صدا یا صوت را داشت چرا که عبور صدا از یک لایه با ضخامت نازک به راحتی امکان پذیر است.
تطبیق پذیری:با اینکه تنوع رنگ و طرح پارتیشن تک جداره کم است، اما باید باز هم موقع انتخاب دقت داشته باشید که طرح و رنگ آن بیشترین مطابقت را با محیط شما داشته باشد.
انعطاف پذیری:در استفاده از این سیستم پارتیشن تک جداره هیچ محدودیتی ندارد.در ارتفاع های کوتاه، نیمه بلند، بلند و حتی تا سقف نیز می توان از این سیستم ها استفاده کرد.
طراحی:حتما باید این مورد را در نظر داشت که اگر دکوراسیون داخلی و شیک بودن آن برای شما مهم است از پارتیشن های طرح دار استفاده نمایید.
نور:پارتیشن های مات و انواعی که نور را از خود عبور نمی دهند محیط را تاریک تر خواهند کرد، پس در این محیط ها بهتر است از مدل های شیشه ای استفاده کرد.

نکاتی در خصوص انتخاب پارتیشن تک جداره

بررسی عملکرد پارتیشن تک جداره

در این نوع پارتیشن تنها یک لایه از ام دی اف یا شیشه درون فریمی آلومینیومی یا چوبی قرار می گیرد که سرعت نصب آن نسبت به پارتیشن دوجداره بسیار بیشتر و در نتیجه برای شما هزینه کمتری خواهد داشت.
در رابطه با عایق صدا نیز بایستی این نکته را مدنظر داشت در صورتی که پارتیشن تا ارتفاع سقف بالا نرود، استفاده از تک جداره یا دوجداره تفاوتی نخواهد داشت و در هر دو نشتی صدا را خواهیم داشت.

بررسی عملکرد پارتیشن تک جداره

مزایا پارتیشن تک جداره

عایق بودن در برابر صدا
مقاومت در برابر ضربه
حداکثر استفاده از نور طبیعی 
تنوع در طرح و رنگ بندی
متفاوت و لوکس نشان دادن فضا
قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر پارتیشن ها
تنوع بالای طرح و امکان انتخاب تناژ رنگ
قابلیت جابجایی در سریع ترین زمان نسبت به دیوار های بتنی و گچی
کیفیت مناسب و ماندگاری بالا
 

مزایا پارتیشن تک جداره

اجزای پارتیشن تک جداره

ستون های آلومینیومی(کلاف)
رابط بین ستون ها
ام دی اف جهت پر کردن فضا
شیشه
فریم برای درب
تجهیزات مثل قفل و یراق آلات

اجزای پارتیشن تک جداره

شیشه به کار رفته در پارتیشن های تک جداره

شیشه پارتیشن سکوریت
شیشه پارتیشن سند بلاست
شیشه پارتیشن لمینت
شیشه پارتیشن فلوت

شیشه به کار رفته در پارتیشن های تک جداره

انواع پارتیشن تک جداره

پارتیشن های تک جداره را به صورت کلی می توان به دو بخش تقسیم بندی کرد

پارتیشن تک جداره فریم لس

پارتیشن تک جداره فریم لس

اگر فضای کار شما محدود است و می خواهید از تمام فضای موجود استفاده لازم را ببرید، بهتر است به سراغ پارتیشن تک جداره فریم لس بروید.قطر فریم آلومینیومی در انواع فریم لس تا حدی کوچک شده است که می توان آن را نادیده گرفت. در طراحی و تولید پارتیشن بندی تک جداره فریم لس سعی شده تا پروفیل ها کمترین میزان از فضا را اشغال کنند.با این حساب نصب این پارتیشن ها از مساحت فضای کار شما کم نمی کند.در این نوع از پارتیشن های تک جداره به دلیل محدود شدن فریم آلومینیومی تمام فضای شیشه آزاد است و بیشترین میزان نور و شفافیت را به فضای شما می بخشد

پارتیشن تک جداره فریم دار

پارتیشن تک جداره فریم دار

پارتیشن تک جداره فریم دار از هر طرف توسط یک پروفیل آلومینیومی محدود می شود.در واقع طراحی این محصول به گونه ای است که بخش هایی از شیشه با قطرهای مختلف از فریم آلومینیومی پوشیده می شود و نحوه قرار گیری این فریم ها در پارتیشن تک جداره، می تواند مدل ها و طرح های متنوعی از آن را ایجاد کند. این پارتیشن ها برخلاف پارتیشن های فریم لس که که ظاهر و سبک مدرن تری دارند، برای اجرا در هر دو محیط مدرن و کلاسیک مناسب هستند.این نوع پارتیشن شیشه ای به دلیل محافظت توسط یک فریم ضخیم از مقاومت بهتری به نسبت پارتیشن های تک جداره فریم لس برخوردار است.از طرفی این پارتیشن ها عایق مناسب تری در برابر صدا هستند.

انواع پارتیشن تک جداره از نظر متریال

پارتیشن های تک جداره از نظر نوع متریال به چهار دسته تقسیم می شوند که در مطلب زیر به بررسی و معرفی آنها می پردازیم

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

بدنه اصلی پارتیشن تک جداره آلومینیومی(فریم لس) از شیشه است.قطر فریم ها در این نوع حدود 3 سانتی متر و جنس آن ها از آلومینیوم می باشد. شیشه ها با عرض های مختلف در داخل فریم به صورت سراسری کنار هم قرار می گیرند. در واقع مابین شیشه ها دیگر آلومینیوم به کار نمی رود. فریم آلومینیوم تنها در دور تا دور کار دیده می شود.

پارتیشن تک جداره ام دی اف

پارتیشن تک جداره ام دی اف

در پارتیشن تک جداره ام دی اف تنها یک لایه ورق ام دی اف به کار رفته است. در این مدل، ام دی اف و شیشه می توانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند. بگونه ای که می تواند تا ارتفاع 120 سانتی متر و مابقی ارتفاع با شیشه پوشانده شود. علاوه بر این ها قطر شیشه به کار رفته در پارتیشن ام دی اف تک جداره 4 میلی متر است.

پارتیشن تک جداره شیشه ای

پارتیشن تک جداره شیشه ای

پارتیشن تک جداره شیشه ای جزو زیباترین و پرفروش ترین هاست و طرفداران بسیاری دارد.این دسته از پارتیشن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند که از جمله آنها می توان به هزینه پایین آن،عدم نیاز به نورپردازی گسترده و استفاده از نور طبیعی را فراهم می کند.همچنین برای شرکت ها امکان درج لوگو شرکت روی پارتیشن تک جداره وجود دارد و برخی نیز ترجیح می دهند از شیشه های رنگی برای زیباتر کردن فضا استفاده کنند.

پارتیشن تک جداره چوبی

پارتیشن تک جداره چوبی

اگر زیبایی و شیک بودن کار برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید به سراغ پارتیشن تک جداره چوبی بروید که از بهترین نوع چوب، از جمله چوب های روسی ساخته می شوند.بدیهی است که این نوع پارتیشن در مقایسه با دیگر انواع پارتیشن گران قیمت تر نیز می باشد. البته پارتیشن های چوبی نیز در اغلب موارد به صورت ترکیب با شیشه های سکوریت به کار می روند.

سوالات متداول

  • پارتیشن تک جداره چیست

    پارتیشن تک جداره نوعی از پارتیشن های شیشه ای است که در نمای آن فقط از یک شیشه استفاده می شود و همچنین پروفیل مخصوص به خود را دارد و برای تفکیک فضا از آن استفاده می شود.

  • مزایای پارتیشن تک جداره چیست

    این نوع پارتیشن کمترین حجم و فضا را اشغال می کند، همچنین هزینه کمتری نسبت به نوع دوجداره دارد و در فضاهای مختلف اداری، منزل و شرکت ها استفاده می شود.

  • آیا پارتیشن تک جداره آکوستیک هم هست

    خیر پارتیشن تک جداره قابلیت آکوستیک ندارد و عایق مناسبی برای صدا نمی باشد.

  • آیا پارتیشن تک جداره عایق خوبی برای گرما و سرما می باشد

    خیر پارتیشن تک جداره به دلیل اینکه از لایه های نازکی تشکیل شده عایق خوبی برای سرما و گرما نیست.

  • برای خرید اینترنتی پارتیشن تک جداره باید به چه نکاتی توجه کنیم

    برای خرید اینترنتی این پارتیشن باید به فضا، اندازه و متراژ، نوع پارتیشن، رنگ و طرح آن توجه کنیم و به طور دقیق این موارد را بررسی کنیم و سپس سفارش خود را ثبت کنیم.

پارتیشن تک جداره

 

 

 

تماس بگیرید